Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak cofnąć śmieci z nieudanej instalacji sterownika w W-10?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 08 Aug 2016 10:20:03 GMT
JaNus <bez@adresu> wrote:

> Ale z wyświetlanego komunikatu wynikało (nie pamiętam szczegółów), że
> wtedy orka jest nieco głębsza, i tracone będą różne elementy. Czy to
> ustawień, czy to wręcz niektóre zainstalowanych (w międzyczasie)
> programów. Że będzie przywrócony stan dość zamierzchły, zdaje się nawet
> było tam sformułowanie, sugerujące stan "fabryczny", czy coś takiego.
> Wymiękłem! Przestraszony taką perspektywą.

W twojej sytuacji bez punktów przywracania i tak to było najlepsze
wyjście.

System w tym procesie zostaje zresetowany, w zależności od
twojego wyboru z pozostawieniem plików użytkowników lub z usunięciem
wszystkiego na partycji systemowej, do stanu czystego zaktualizowanego
systemu. Programy co oczywiste trzeba zainstalować ponownie.

--
Piotr Borkowski