Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Mon, 27 Jun 2016 13:37:44 +0200
"ToMasz"
czy jak uruchomisz Chroma to odtwarza Ci się "flaszowy" materiał na www?

Nie używam chroma, nie mój świat, nie lubię takich modnych narzucanych wyglądów srajfonowych. W firefox mogę sobie zrobić wygląd jak lubię z czasów win98. Firefox to obecnie już zło konieczne dla mnie, bo nie widzę żadnej dobrej alternatywy, która zadziała pod xp. A przy kilkunastu odpalonych mapach, pożartych gigabajtach ramu przeglądarka wkurzająco nagle się wywala. Firefox zatrzymał się na etapie oglądamy w jednym oknie jedną prostą stronę.
Zamiennie korzystam też z klonu firefoxa o nazwie palemoon.

no to instaluj linuksa.

I co dalej? Cokolwiek tam zrobić dla nowicjusza linuxowego, doinstalować to ciągłe pytanie na forum, bo większość to linia komend. To już win95 przy pierwszym zetknięciu jako pierwszym moim systemem nie miałem tylu problemów :) Kilka razy do tego się przymierzałem, ale po 1-2h oglądania i wiecznej niemożności przepchnięcia do przodu odpuszczałem.