Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit
From: "maniek" <spam@spam>
Date: Mon, 27 Jun 2016 13:37:53 +0200
"Przemysław Ryk"
Wiesz co - z wieloma rzeczami jestem się w stanie zgodzić. Wkurzające, że
się nowsze rzeczy nie instalują. Niemniej jednak - XP x64 już wsparcia nie
ma, więc nie dziw się, że nowsze wersje danego softu już tego systemu też
nie wspierają.

Dziwne, że ta sama wersja 22.0.0.192 bez najmniejszych problemów instaluje się pod xp 32bit. Kilka wersji wstecz jedna i ta sama instalka bez bólu instalowała się zarówno po wersją 32 jak i 64 xp.
Więc dla mnie jak konczymy wspracie to dla 32 i 64bit.
A od mniej więcej roku coraz więcej nowszych wersji programów (mimo, że starsze ich edycje nie miały z tym żadnego problemu) nadal nie ma żadnych problemów pod standardowym 32bit a wielkie halo pojawia się po 64bit. Dziwne, że takie cyrki dla xp64bit jest jakby nie było ciut nowszą edycją xp-eka.

Co do zarządzania pamięcia faktycznie muszę przyznać rację. Win98 pożerał ile wlezie i w końcu po 1-2h ostrej pracy krzyczał o końcu zasobów. Problemem dla mnie jest to, że jak wypuszczają nowsze win i coś rzeczywiście udoskonali, poprawili, dodali coś ciekawego ułatwiające pewne zadania to przy okazji dopinają do tego dziesiątki zbędnego g.... nowych procesów i wszystko zaczyna się zamulać, wszystko puchnie w nieskonczoność i to mnie właśnie zniechęca do pogoni za nowościami wątpliwej jakości.