Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] flashplayer 22.0.0.192 nie instaluje się już w xp 64bit
From: "HF5BS" <hf5bs@jo.pl>
Date: Mon, 20 Jun 2016 03:32:20 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 1a7b9bi0p89j0.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:1a7b9bi0p89j0.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Natomiast z tekstem, że od czasów Windows 95 i przejścia na jądro NT w XP
nic się nie zmieniło, to się nie mogę zgodzić. Na Windows z jądrem 9x kląłem
jak mogłem - ot choćby takie przypadki, że pamięci (jak na tamte czasy)
sporo, bo 192 MB, a ta franca mi darła mordę, że zasobów jej brakuje. Jak

To jeszcze małe miki. Weż "tę francę" uruchom na kompie mającego ponad 512M pamięci...

się przesiadłem na Windows 2000 to wiedziałem w ciągu paru dni, że czegoś na
jądrze 9x nie dotknę nawet kijem. :)

Mnie wystarczyło się na NT4 przesiąść, z W98(SE). Główny powód - SDI, jego obsługa. Ile się nachujałem, nakurwilem, na Tę Francę, czyli W9x, życzylem wszystkiego najgorszego... Choć pewien myk da się zastosować, nie działa on w W95, nie trzeba stosować w NT4 i wyższych. Aha, w czym rzecz? Spróbuj coś po SDI ściągnąć z daleka, jakiś sterownik, czy program, nie pamiętam, nie taki duży, ok. 3 MB, więc nawet w SDI się dało. Powinno zejść, hmm... gdzieś w 3-6 minut, nie pamiętam. Chhh, w 12 godzin nie zeszło. A przyczyną było najprawdopodobniej przerwanie dla DMA, gdy pisało na dysk, szlag trafiał wszystko inne. Spróbowałem w NT4, bez nikakich zeszło w niecałe 6 minut i ani razu nie musiałem wznawiać transferu. Obraz się poprawił (i zmieniło się nieco jego rysowanie), dźwięk przestał rwać, niebo a ziemia, w parę dni ze wszystkim się przeniosłem na NT4.

Myk dla W98 jest taki:
w pliku SYSTEM.INI w sekcji VCACHE dopisujemy
MinFileCache=<1/8 RAM>
MaxFileCache=<1/8 RAM>

W miejsce <1/8 RAM> każdy chyba wie, co wpisać :)

Osoby mające problemy z transferami znacznie je zminimalizują, choć nie zlikwidują. Kombinacja z wartościami TCP/IP gówno daje, delikatnie mówiąc. Uff... a to tylko wspominki... SDI nie zadziała pod XP. Kurzy mi się skrzynka w szafie :) Gdzie te czasy, że mając 48M RAM mogłem robić tyle samo, jeśli nie więcej, niż teraz... :P

--
Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
(C) Stephen Hawking