Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] dziwny error rozruchu XP
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sun, 19 Jun 2016 16:13:34 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 00:38:45 UTC+2 użytkownik Olaf Frikiov
Skiorvensen napisał:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jun 2016 14:28:59 -0700 (PDT)
>  doszła do mnie wiadomość
> <7082d262-a24f-493f-8342-dbca279d8334@googlegroups.com>
>  od john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>  :

> Najprawdopodobniej system ze zdrowego dysku zrobił choremu dyskowi
> sprawdzanie błędów, po czym je usunął. Miałeś szczęście, bo taka
> "naprawa" może skońzcyć się bardzo źle. Na przyszłość radzę chkdsk z
> konsoli odzyskiwania(boot z CD z Windows). Na wszelki wypadek
> monitoruj SMART parametry 05 i C5(c5 powinien być równy 0, bo inaczej
> będziesz miał  kłopoty).

raczej nie bo ja wypinam jeden a wpinam drugi 9tj wypinam ta waska szyne sata
zdaje sie i ta szerszą z jednego wpinam do drugiego - jednen nie mogl widziec
drugiego
czescia wspolna jakas moglby byc chyba tylko bios

bardzo ciekaw jestem co to moglo byc