[WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są uzuwane

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 - utworzone punkty przywracania systemu są uzuwane
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Wed, 15 Jun 2016 11:15:06 +0200
Przed wystąpieniem problemu, miałem następującą konfigurację:
Jeden dysk podzielony na trzy partycje: C:, D:, E:. Partycją systemową była C:, a na niej zainstalowany system XP.
Dokupiłem drugi dysk, zamontowałem go. Otrzymał od systemu literę G:
Na tym dysku zainstalowałem Windows 7.
Podczas uruchamiania miałem do wyboru system, z którego zamierzałem korzystać.
Po przetestowaniu systemu Windows 7 uznałem, że system XP mogę usunąć.
Tak też zrobiłem, korzystając z porad znalezionych w necie.
Od tego czasu minęło kilka miesięcy. "7" sprawuje się OK.
Jedynym zauważonym problemem jest znikanie utworzonych punktów przywracania.
O ile przy zainstalowanych dwóch systemach było normalne, że uruchomienie XP powodowało usunięcie punktów przywracania utworzonych w "7", to obecne znikanie utworzonych punktów przywracania wydaje się być nieuzasadnione. Punkty te nie znikają natychmiast po ich utworzeniu i zamknięciu systemu, ale po 1-3 dniach. Mam zainstalowany program Advanced System Care 9 Pro, który używam przeciętnie raz w tygodniu w celach "higienicznych". Czyżby on mógłby być za to odpowiedzialny? Kilka razy sprawdzałem obecność punktów przywracania po jego użyciu. Były! Ale po kilku dniach już ich nie było.
Proszę o radę co zrobić, aby te punkty nie były kasowane.
mk