Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "1634Racine" <no@>
Date: Tue, 5 Apr 2016 14:29:26 +0200
ACMM-033 w news:ndv9u5$vs5$1@node2.news.atman.pl
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:57031f50$0$39594$b1db1813$19ace300@news.astraweb.com...
przez lata uzywalem agenta to grup i binarek. potem do grup
zaczalem  uzywac czego innego i juz ta cala maszyneria nie byla
mi potrzebna. do  40tude jakos sie nie moglem przyzwyczaic.
thunderbird mi w zupelnosci  wystarcza. zeby tylko potrafil
robic cancel_post, to by juz bylo zupelnie  super. <rs>
Mnie Dialoga szkoda z tego powodu, że umie yEnc, zdaje mi się, że
TB na nim  wymięka, ale przyznam, za dobrze nie pamietam. A sporo
binarek w necie jest  kodowane w yEnc. Ja mogę to nawet ręcznie
pokolekjować, poskładać, byle mi  program to zdekodował. Czekam,
aż wyjdzie odnowiony Grab-it, bo obecny ma  problemy z
indeksowaniem zasobów i potrafi zabrnąć w maliny.

co dzisiaj jeszcze zbiera sie z binarek, czego nie ma w torrent? (by nie wspomniec o emule; bywa, bywa, ze sa tam sprawy zagadkowe dla torrent)