Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 5 Apr 2016 05:03:32 +0200

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:57031f50$0$39594$b1db1813$19ace300@news.astraweb.com...
przez lata uzywalem agenta to grup i binarek. potem do grup zaczalem uzywac czego innego i juz ta cala maszyneria nie byla mi potrzebna. do 40tude jakos sie nie moglem przyzwyczaic. thunderbird mi w zupelnosci wystarcza. zeby tylko potrafil robic cancel_post, to by juz bylo zupelnie super. <rs>

Mnie Dialoga szkoda z tego powodu, że umie yEnc, zdaje mi się, że TB na nim wymięka, ale przyznam, za dobrze nie pamietam. A sporo binarek w necie jest kodowane w yEnc. Ja mogę to nawet ręcznie pokolekjować, poskładać, byle mi program to zdekodował. Czekam, aż wyjdzie odnowiony Grab-it, bo obecny ma problemy z indeksowaniem zasobów i potrafi zabrnąć w maliny.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.