Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 5 Apr 2016 13:41:05 +0200

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:57033ebf$0$60211$c3e8da3$b1356c67@news.astraweb.com...
On 4/4/2016 11:03 PM, ACMM-033 wrote:

Mnie Dialoga szkoda z tego powodu, że umie yEnc, zdaje mi się, że TB na
nim wymięka, ale przyznam, za dobrze nie pamietam. A sporo binarek w
necie jest kodowane w yEnc. Ja mogę to nawet ręcznie pokolekjować,
poskładać, byle mi program to zdekodował. Czekam, aż wyjdzie odnowiony
Grab-it, bo obecny ma problemy z indeksowaniem zasobów i potrafi zabrnąć
w maliny.

probowales newsbin'a? czasami od wersji, do wersji potrafi robic dziwne

Tak, próbowałem, nawet działa. Ale trochę mi nie odpowiada jego filozofia - za bardzo chce mnie wyręczać w tym, co robię. Ale ja po prostu mam takie preferencje wizualne, że bardziej mi odpowiada GrabIt.

rzeczy, ale ogolnie to chyba najlepsza maszyna do tego typu downloadow. <rs>

Zrobię na nim pewne próby, zobaczymy. Chciałbym tylko powyłączać rzeczy, które są dla mnie zbędne, już nie pamiętam, czy to on, jak zdekodował obrazek, to wbrew mojej woli, chciał go od razu wyświetlać, taka fejzbukowatość, czy filozofia W10 - for dummies. No, ciągnąłem gołe baby i niekoniecznie chciałem, aby mi na ekran nagle wyskakiwały gołe cipy. W słabszej maszynie powodowało to problemy, do wywalenia się programu włacznie. Zobaczę na moim lapie, jest dość mocny, jak na swój wiek (Dell M4400). Hmmm... pamiętam, że na próbę zadziałałem w pewnym serwisie, dającym 5 giga na start, a potem za jakąś realną sumę. Działało to bardzo fajnie i przyjemnie, binarki były newsowe, a do ich ciągnięcia był dedykowany przez serwis program, działający tylko z tym serwisem chyba. Oczywiście, pełna kontrola AV (zainstalowany w systemie - wiem o zagrożeniach niekontrolowanego ciągnięcia wszelkich danych z netu), ale nic nie wlazło, płynnie, szybko, pewnie, korekta RSC rewelacyjna. Nie pomnę nazwy serwisu. Tak pewnego działania oczekiwałbym od Grabita. Jednocześnie bardzo przyzwoite obciążenie zasobów - serwis sobie chodził, a ja robiłem swoje i się nie kłóciło.

to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.