Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "1634Racine" <no@>
Date: Mon, 4 Apr 2016 17:33:25 +0200
Przemysław Ryk w 14jlexbjqhxxh.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:14jlexbjqhxxh.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info

nie :)  rzuc okiem na wspomniany przeze mnie w watku the bat -->
mozliwosc zahaslowania kazdego konta, to jest max prawidlowe
rozwiazanie. (ciekawe czy ma mozliwosc zahaslowania grupy kont jednego
uzytkownika..., to by bylo super, poki co - nie widze)

nie; po to sa profile, by kazdy MOGL miec wlasny;
az wylogowanie z konta w sys. zeby chronic prywatnosc zawarta w jednym
programie... -  to mi przypomina polityke nakazowo-rozdzielcza