Re: [WINNT] Czytnik grup

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik grup
From: "1634Racine" <no@>
Date: Mon, 4 Apr 2016 17:20:27 +0200
Grzegorz Niemirowski w news:ndtokv$ftd$1@node2.news.atman.pl
[...............]

to za duzy ocean, wejdzmy do kaluzy: mailer, to bardzo _specyficzna_
drobina w systemie. Na tyle drobna, ze nie ma istotnego powodu, by az
wylogowac sie z konta w systemie *), by te drobine dopiero wowczas moc
zaspawac. I na tyle specyficzna ("prywatnosc" w "prywatnosci konta
systemowego"), by bez wylogowania z konta moc ja wlasnie
zaspawac.

*) nie wyobrazasz sobie mozliwej sytuacji?--> z roznych powodow
zyciowych pare osob _musi_ miec mozliwosc pracy na Twoim koncie
systemowym, zalozmy, ze tak jest, no i co?

czyli np. The Bat jakies niestandardowe parobki robia :)  bo
na 100% jest mozliwosc zahaslowania _kazdego_ zalozonego konta.
(Nie wiem tylko, czy jest  wygodna mozliwosc
_jednego_hasla_na_grupe_kont_ (jednego uzytkownika), dosyc czesty
przypadek --> miewa sie po dwa,trzy konta, jedno podstawowe, pozostale
na poboczne sprawy, typu rejestracje jakies... - wowczas warto miec
nie haslo dla kazdego konta, ale dla grupy kont, rodzaj "tozsamosci"
zahaslowanej)

btw:
a skoro juz przy glosie jestem :)  sprawa tyczy oe powertool, mozesz
rzucic na to okiem? thx:

1.
cytat elegancko przetworzony:
http://images.devs-on.net/Image/8eCvJfJZxDkThg82-Obszar.png, ale
wystarczy zawezic prawe okno i:
http://images.devs-on.net/Image/EF6XsgFRhJWRwPee-Obszar.png
- znaki ">" gubia sie. Tak juz jest i inaczej nie bedzie? (mam w oe i
w oe powertool ustawione zawijanie po 70 znakach, z innymi
ustawieniami - ten sam efekt)

2.
http://images.devs-on.net/Image/MildXDkjass5tXjk-Obszar.png
co to znaczy, ze oe powertool wycina sygnatury w cytowanym liscie?
jakby nie wycielo...

3.
wiem, ze kiedys uzywales i wczesna wersje swojego powertool, i
QuoteFix; roznia sie czyms istotnie i dzisiaj QuoteFix warto dolozyc
do powertool?