Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 29 Dec 2015 15:08:59 +0100
On Tue, 29 Dec 2015 05:02:00 -0800 (PST), baśka wrote:

> Dla ciebie nie jest jasne, że aby do rozszerzenia było przypisane menu
> kontekstowe to musi być ono zarejestrowane w systmie. >

Oczywiście, że jest jasne.
W pierwszym poście wyraźnie napisałem:
"Wiem jak to zrobić nmanualnie przez rejestr, ale szukam edytora, który ten
żmudny proces upraszcza".

Z tego dokładnie wynika, że szukam narzędzia, które za pomocą prostych
kilku kliknięc pozwala mi cały ten proces grzebania po rejestrze zrobić
łatwo i w jednym miejscu.

> Jak system ma wiedzieć, jaką akcję pzypisac rozszerzeniu, z którym się po
> raz pierwszy spotyka?

A jak to wie program NirSoftu? Po prostu wystarczy dać userowi możliwość
dodania nowego typu pliku.

>  Dostałeś rozwiazanie - dwuklik na pliku, wybierasz
> jakąś aplikację do otwarcia, a potem w jednym z programów modyfikujesz
> działanie jak chcesz (możesz również od podstaw w programie opisać
> akcję, ale i tak zarejestrujesz to rozszerzenie).

To nie jest rozwiązanie ani wygodne, ani łatwe i proste, ani też
intuicyjne.

> I oszczedź sobie "fejsbukowców", bo jeśli ktoś się tu tak zachowuje, to
> własnie ty. EOT

Hmmm... ciekawe kto pierwszy z fejsbukowiczami zaczął...

> mam nadzieję i wszytkie wątpliwości zostały już wyjaśnione.

Ja od początku nie mam wątpliwości czego potrzebuję, pisałem o tym jasno.
Pomoc otrzymałem w postaci programu NirSoftu, działa tak jak trzeba. EOT.

--
howgh
szemrany