Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: baśka <basia_kier@op.pl>
Date: Tue, 29 Dec 2015 05:02:00 -0800 (PST)
> "mam plik o rozszerzeniu .xyz i chcę pod menu
> kontekstowe"?
> To już nie wiem jak można jaśniej :-)

Dla ciebie nie jest jasne, że aby do rozszerzenia było przypisane menu
kontekstowe to musi być ono zarejestrowane w systmie. Jak system ma wiedzieć,
jaką akcję pzypisac rozszerzeniu, z którym się po raz pierwszy spotyka?
Dostałeś rozwiazanie - dwuklik na pliku, wybierasz jakąś aplikację do otwarcia,
a potem w jednym z programów modyfikujesz działanie jak chcesz (możesz również
od podstaw w programie opisać akcję, ale i tak zarejestrujesz to rozszerzenie).
I oszczedź sobie "fejsbukowców", bo jeśli ktoś się tu tak zachowuje, to własnie
ty.
EOT mam nadzieję i wszytkie wątpliwości zostały już wyjaśnione.