Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 28 Dec 2015 00:43:51 +0100
Dnia Sun, 27 Dec 2015 20:00:38 +0100, szemrany napisał(a):

> Ale już jest ok :-) Baśka dała linka do narzędzia NirSoftu, które załatwia
> sprawę.
> A problem polegał na tym, że mam plik o rozszerzeniu .xyz i chcę pod menu
> kontekstowe, które na pliku z tym rozszerzeniem zobaczę, podpiąć pozycję
> "Wykonaj mi z tym plikiem fiku miku", a to fiku-miku to będzie skrypt
> batchowy lub powershellowy.
> I tak wiele razy dla wielu rozszerzeń.

No i w czym problem w Default Programs Editor? Odpalić -> File Type Settings
-> Context Menu -> wybrać plik o rozszerzeniu -> Add - i masz Add a new
context menu item.

[ Jeśli chcesz prowadzić fascynującą rozmowę z kobietą, to w zupełności    ]
[ wystarczy abyś od czasu do czasu kiwnął głową.          (JoeMonster.org) ]