Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Dec 2015 07:03:52 +0100
Dnia Tue, 29 Dec 2015 11:10:41 +0100, szemrany napisał(a):

> To jest dla Ciebie mało jasno:
>
> "mam plik o rozszerzeniu .xyz i chcę pod menu
> kontekstowe"?
>
> To już nie wiem jak można jaśniej :-)

A skąd ja do ciężkiej i niepohamowanej mam wiedzieć, czy pod .xyz to Ty
sobie podstawiasz faktycznie .xyz do tego niezarejestrowane w systemie, czy
może .txt, .nfo czy .log?

[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam… nie mówię tu o wzroście ]
[ w kilogramach tylko, że tak powiem o wymiarze moralnym… masz tu banana!  ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]