Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 30 Dec 2015 07:03:51 +0100
Dnia Tue, 29 Dec 2015 15:08:59 +0100, szemrany napisał(a):

> Oczywiście, że jest jasne.
> W pierwszym poście wyraźnie napisałem:
> "Wiem jak to zrobić nmanualnie przez rejestr, ale szukam edytora, który ten
> żmudny proces upraszcza".

Nie pisałeś słowem o tym, że chcesz kolejne rozszerzenie dorejestrować w
systemie.

> Z tego dokładnie wynika, że szukam narzędzia, które za pomocą prostych
> kilku kliknięc pozwala mi cały ten proces grzebania po rejestrze zrobić
> łatwo i w jednym miejscu.

Default Programs Editor pozwala Ci na edycję menu kontekstowego dla typów
plików zrobić. Dla zarejestrowanych w systemie.

> A jak to wie program NirSoftu? Po prostu wystarczy dać userowi możliwość
> dodania nowego typu pliku.

To jeszcze niech user zadaje pytanie jak trzeba. Czyli: „chcę dodać
rozszerzenie .xyz do listy zarejestrowanych w systemie i podpiąć
jednocześnie co ma być dla niego domyślną akcją. Czym to zrobić, żeby
ręcznie nie grzebać w rejestrze?”.

> To nie jest rozwiązanie ani wygodne, ani łatwe i proste, ani też
> intuicyjne.

Działa. :D

> Hmmm... ciekawe kto pierwszy z fejsbukowiczami zaczął...

baśka.