Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Dec 2015 02:13:51 +0100
Dnia Mon, 28 Dec 2015 22:02:04 +0100, szemrany napisał(a):

> Ale kto i kiedy Ci wmówił, że te rozszerzenia są w systemie??
> To są rozszerzenie obce dla systemu, nieznane.
> Np. *.fdb. Masz w systemie?

Wiesz - jak byś od razu napisał, że chcesz jednocześnie wykonać rejestrację
nowego rozszerzenia w systemie plus wywoływać nim określoną akcję, to by
było łatwiej.

W takiej sytuacji przy Default Programs Editor można by to wykonać tak:
1) utworzyć plik tekstowy z rozszerzeniem .fdb
2) dwuklik na nim i wskazać, że ma go otwierać Notatnik
3) Default Programs Editor i zmiana dla .fdb tego co on wywołuje i co tam
jeszcze chcesz.

[ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
[ śmiać.                                                 (demotywatory.pl) ]