Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Edytor menu kontekstowego wg typów pliku
From: baśka <basia_kier@op.pl>
Date: Sun, 27 Dec 2015 07:48:50 -0800 (PST)
> Współczesny Windows.
> XP is dead i trzymanie się go jest ...masochizmem.
>
> Możesz mi pokazać jak w XP to wyglądało? Być może w W10 też to znajdę.

Xp is still alive i nie potrzebuję zmieniać go na inny zwłaszcza na firmowych
komputerach, ponieważ generuje to koszty (np. brak sterowników wymusza zmian
drukarek, wymagania systemowe wymuszają zmianę wersji oprogramowania), ale nie
tym tu mowa.
W XP było to w Opcjach folderów na zakładce Typy plików - można zmienić ikonę,
domyślny program i dodać/usunąć/ modyfikwać poszczególne akcje dla danego
rozszerzenia. Ale jak napisałam MS wie lepiej, że szajsbukowicz tego nie
potrzebuje (całkiem słusznie zreszta), a to,że ktoś używa systemu do pracy jest
widać marginalny.