[WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jak to "przerobic" na kompatyb. z xp-32?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Fri, 11 Dec 2015 15:12:56 +0100
oto jest jakas  "prezentacja"/ video, dostalem ja via wetransfer  z
zaufanego zrodla ( w tych dniach nieosiagalnego dla mnie) , ok. 160 MB
zip ->
https://www.wetransfer.com/downloads/5c0ede7119d8cbfbf91d09e8d067491b20151210054806/2b1ba1d2a17fd85564e5b064eace41e820151210054806/5cc398
- jest notka w mail z wetransfer do mnie, że pochodzenie z "‘WIN7 64-bity’ "
i to cos pewnie znaczy, a juz z pewnoscia to, że nie daje sie odtworzyc na
xp-32; nie mam w7,tym bardziej 64bit.
Plik jest wg mnie czysty ,  ta prezentacja zawiera mat historyczny o pewnej
twierdzy.
Da sie to cudo jakos "przerobic" na kompatybilne z xp-32...?