Re: [WINNT] Musieli ludzi zabijać? (Śmieszno i straszno...)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Musieli ludzi zabijać? (Śmieszno i straszno...)
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Mon, 23 Nov 2015 18:51:58 +0100
Widocznie system był na tyle bezawaryjny, że nie było sensu ładować pieniędzy na przedwczesną wymianę systemu, skoro stary cały czas działa.

To nie jest komputer biurkowy na którym jak się przyznam że mam XP to muszę się odpędzać od przycinek że jest "niewspierany".

Zresztą, z tego co wyczytałem nowy system na francuskim lotnisku jest w przygotowaniu. Akurat w czasie, gdy znawcy starego się już wykruszają. Czyli nie ma problemu.

--
Wiktor S.