Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 16 Nov 2015 22:46:37 +0100

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:56474a21$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
To inna usterka i nie pomaga na nią zamykanie kart, choćby z tego
powodu, że  zamknąć się nie dają.

ano wlasnie, że daja sie zamknac; moze nie rozumiemy sie, bowiem to mam na

Czyli mówimny jednak o innej, możliwe, że podobnej usterce. W tej "mojej" ani zakładek, ani samej Opery za chińskiego cysorza nie zamkniesz. Jak zadasz zamknięcie, to zostawiłem kiedyś na pół dnia, nie zamknęło się.

mysli: otwartych np 12 kart z widoczna ok zawartoscia, otwieram na jakims
adresie 13-tą - jest pusta, biala,moge sobie robic jej reload ile chce,
pozostaje pusta, dalej: nie zamykam jej; zamykam za to ktoras z tych dobrych kart i jednym klikiem robie reload tej 13-tej pustej i ona laduje zawartosc strony normalnie. To mialem na mysli. (pomijam efekt/blad o ktorym byc moze
piszesz, sposob ladowania sie kart w ogole, tempo itp itd)

To, co ty masz na myśli, występuje najprawdopodobniej przy zbliżaniu się programu do granicy możliwości zajęcia pamięci, wtedy nawet "swapować" nie chce, mam właśnie taki problem z nową Operą (w starej też, ale inaczej to wygląda), choć byc może od tego, że wiatrak był zakurzony., odkurzyłem i na razie jest spokój. Natomiast "moja" usterka występuje mało zależnie od ilości zajętej pamięci, bywa, że już po minucie się to stanie, a czasem przeglądarka męczona po sufit, trzyma się kilka tygodni.

To wygląda bardziej na jajca z pamięcią,

tak to troche sobie tlumaczylem....

Udało mi się wreszcie nabyć inwerter do świetlówek i lada dzień wymieniam matrycę (jest już kupiona z całą otoczką, WUXGA), wtedy baczniej sie przyjrzę temu, czy pamięć, w jakich okolicznościach, choć tragimulenie się starej opery powyżej 1.5-1.7 GB nie jest dla mnie niczym nowym.

12.50 miewa natomiast nieznaczne, acz czasem mocno wkurwiające kłopoty z
renderingiem na niektórych stronach,

ok, ale czy nie ma ich 12.17? :) oczywiscie, że ma, zwlaszcza teraz, kiedy

O dziwo, znacznie rzadziej. Były takie błędy, ale ledwie może kilka razy. A 12.50 niemal za każdym razem chowa tekst menu pod ramką, dopiero naciśnięcie F11 wyprowadza tekst na wierzch ramki, czyniąc go klikalnym. Żadna z przeglądarek nie wyświetla idealnie.

www poszly do przodu, a 12.17 stoi w miejscu.

Chciałem to ustalić na podstawie numeru build, ale te w Operze są przepraszam za pardon, totalnie popierdolone. Nie ustaliłem więc, czy ta beta jest jakąś wcześniejszą wersją "na wyrost", czy późniejszą, ale jej numeracja leci innym tokiem, guglałem, ale nic konkretnego. Chodzi o to, że numer build opery 12.17 jest wyższy, niż Opery 12.50... znacznie wyższy. Strony WWW zaś, to raczej poszły w tryb fejzbukopodobny, daleko tracą indywidualność, upodobniają się do jakichś syfiastych kafli, totalnie przeładowane, skryptami i szczegółami. Wiadomo, nie wszystkie, ale dużo takich jest. Moje przeglądarki radzą sobie z nimi wystarczająco dobrze, ale nie radzą sobie moje oczy. Jedne strony to takie, że otworzę setkę i w zasadzie nic złego się nie dzieje, mogę się spokojnie przełączać między zakładkami, te są dobre. Inne, to otworzę 5 i już mam jaja, a menedżer zadań melduje, że zajęte jest grubo ponad 3GB, dysk rozgrzany do czerwoności, a komp mi chodzi gorzej, niż 486 z NT4 i 32MB. 2GB i 2x2.8 GHz. Te strony są złe, chujowe, ale czasem nie mam wyboru. Nieznacznie pomaga fakt, że mam reklamy posiekane jak kiszona kapusta, znaczy się filtruję, to mi trochę mniej tej pamnięci zajmuje. Bardzo często problemem są aplikacje we Flaszu.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048