Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sat, 14 Nov 2015 15:49:34 +0100
ACMM-033 w news:n26vhm$7fb$1@node1.news.atman.pl

ano wlasnie, że daja sie zamknac; moze nie rozumiemy sie, bowiem to mam na
mysli: otwartych np 12 kart z widoczna ok zawartoscia, otwieram na jakims
adresie 13-tą - jest pusta, biala,moge sobie robic jej reload ile chce,
pozostaje pusta, dalej: nie zamykam jej; zamykam za to ktoras z tych dobrych
kart i jednym klikiem robie reload tej 13-tej pustej  i ona laduje zawartosc
strony normalnie. To mialem na mysli. (pomijam efekt/blad o ktorym byc moze
piszesz, sposob ladowania sie kart w ogole, tempo itp itd)

tak to troche sobie tlumaczylem....

ok, ale czy nie ma ich 12.17? :) oczywiscie, że ma, zwlaszcza teraz, kiedy
www poszly do przodu, a 12.17 stoi w miejscu.