Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 14 Nov 2015 10:41:20 +0100

Użytkownik "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> napisał w wiadomości news:5646c2e7$0$683$65785112@news.neostrada.pl...
ACMM-033 w news:n25msd$13n$1@node1.news.atman.pl
[.....................]
12.17 (.....)   otwarcie nowej zakładki (....)  nie otworzy wpisanej
strony.

chodzi o efekt pustej/bialej  ściany? do licha, mam takie dzialanie od

To inna usterka i nie pomaga na nią zamykanie kart, choćby z tego powodu, że zamknąć się nie dają. Otwierać bardzo powili dają się, ale już się ich nie zamknie, to cecha rozpoznawcza usterki. Z rzadka rzeczywiście bywa, że biała ściana wystąpi, właśnie mi się dzieje, że strona mi na moment mignie i znika. Nie pomaga restart przeglądarki, więc to najprawdopodobniej coś w systemie, mam wrazenie, że pocięło mi kilka sterowników i czasem dziwaczeją, przeinstaluję system w wolnym czasie, bo na razie da się pracować. Prawie na pewno w tym momencie wystarczy przeładować system i znikanie strony zniknie.

dawna, zazwyczaj gdy tylko pojawi sie na ktorejs kolejnej otwartej karcie -
wystarczy zamknac z jedna dwie, max trzy karty i strona  daje sie
przeladowac  gubiac pustkę.

To wygląda bardziej na jajca z pamięcią, stara Opera niestety czasem cieknie. Swego czasu przy "skojarzeniu" z Naszą Klasą ciekła tak bardzo, że przejrzenie więcej, niż 40 kolejnych stron nie było możliwe - zajęcie pamięci sięgało wielkości absurdalnych i nie spadało po zamknięciu strony, czy powrocie do poprzedniej, paraliżowało przeglądarkę i trzeba było ponownie ją uruchamiać. Miewa ogromne kłopoty (nie zawsze), gdy zaczyna zajmować 1.5 GB pamięci, lub więcej, choć czasem przy 1.7 zdarza się jej pracować zadziwiająco płynnie.

Mowisz, ze nie masz tego w 12.50?

Tego "odklejania" nie mam. No, może raz, ale nie pamiętam. Natomiast 12.16 i 12.17 odklejają się. We wcześniejszych nie pamiętam tego zjawiska.

wiec problem:
kiedys wiedzialem dlaczego zdecydowanie radzono - jesli juz - pozostac na
12.17 i nie przechodzic na 12.50 bete, dzisiaj nie mam pojecia, co to byly
za powody... Moze warto przejsc...

12.50 miewa natomiast nieznaczne, acz czasem mocno wkurwiające kłopoty z renderingiem na niektórych stronach, w moim przypadku Nasza Klasa, tenże kłopot był powodem powrotu do 12.17. Co do stabilności i efektów "przeciążenia" (mowa o zajęciu =>1.5 GB RAM), istotnych różnic nie zauważyłem. Musisz sam zobaczyć, czy zderzysz się z tym zjawiskiem, czy nie.

--
Telespamerzy:
814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048