Re: [WINNT] Okienka z filmikami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Okienka z filmikami
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Thu, 26 Nov 2015 13:22:37 +0100
W dniu 2015-11-25 o 00:34, pueblo pisze:
Witaj Trybun, 22 lis 2015 w
news:56517649$0$661$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

W dniu 2015-11-16 o 14:39, pueblo pisze:
Witaj Trybun, 15 lis 2015 w news:56486f86$0$22834$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

Jak na razie ten Disable HTML5.... dziala dobrze, czyli blokuje te
filmiki. Bedzie okazja to wypr˘buje Tw˘j spos˘b, dzieki za info.
Niestety, na niektórych serwisach to nie działa i filmiki się same
odpalają, ale to chyba kwestia dodania odpowieniego wpisu w hosts.
Daj dla przykładu jakiś adres pod którym nie blokuje takiego
filmiku. A wypróbuję czy i u mnie nie blokuje. Bo sam jeszcze nie
trafiłem na taka stronę.
Niefortunnie zacytowałem - chodziło mi o to, że "mój" sposób blokowania
przez hosts nie zawsze działa, np. filmiki na tvn24 sie odpalają. Disable
html nie próbowałem.

Przypuszczalnie poprzez hosts wybiera się blokowanie nie ogólnie a na konkretnej stronie.