Re: [WINNT] Dwie karty dźwiękowe w jednym PC?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dwie karty dźwiękowe w jednym PC?
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Sun, 08 Nov 2015 17:38:37 +0100
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie P03
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> No i właśnie dokonałem zdrady od lat używanego, ale nie rozwijanego
> programu na nowy AIMP, chociaż produkcji rosyjskiej ma spore
> możliwości i wersję na Androida i Windowsy, oraz przy instalacji
> pozwala na wykonanie instalki w wersji portable.
> http://www.aimp.ru/index.php

Ja od lat używam programu XMPlay (http://www.un4seen.com/xmplay.html)
Czasami przełączam się na Foobar, właściwie tylko po to,
żeby odczytać tagi w pewnej rosyjskojęzycznej stacji radiowej.
XMPlay nie potrafi interpretować cyrylicy, chociaż może potrafi, tylko
ja nie wiem jak w nim ustawić wyświetlanie tagów konkretną czcionką.

POzdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/