Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Thu, 8 Oct 2015 12:12:22 +0200
Adam in news:561638cc$0$606$65785112@news.neostrada.pl

moze tak:  jakis (jest pare b.dobrych darmowych) program prosty do
porownywania katalogow , np.  Anti-Twin (b.czesto sprawdza mi sie w tego
rodzaju sprawach) -> http://www.joerg-rosenthal.com/pl/antitwin/
 Katalog1=dyskA, katalog2=dyskB *)
pokazujesz je programowi, porownujesz wg jakiegos kryterium (no, jakies w
koncu musisz z sensem podac..., do wyboru duzo jest w tym progr).
Listuje elegancko w grupach powtarzajace sie pliki (kazda grupa zawiera i
to, co jest na A, i to na B - w sprawie kazdego pliku osobna grupa).
Oczywiscie trzeba te grupy b. dokladnie ogladac, bo program porownuje wg
kryteriow Twoich i nie czyta w myslach, wiec kazda grupa moze nagle zawierac
to, czego nie spodziewasz sie. Program nie robi bledow.
A potem mozesz zaklikac w oknie wynikowym to, co do wyrzucenia.