Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Thu, 8 Oct 2015 12:18:05 +0200
1634Racine in news:56164193$0$27529$65785112@news.neostrada.pl
[...............]

program ma tez taka pozyteczna opcje, ze pozwala porownywac np. *nazwy* z
*dokladnoscia* zadana, podana przez Ciebie, w %. Wiec dla pewnosci mozna
(jesli porownujesz wg nazw) dac najpierw 100% zgodnosci nazw, drugi przebieg
90%, etc. Obok i tak podaje wage plikow; w sumie wystarczy dokladnie czytac
wynik po szukaniu/porownaniu - i jest sie w domu.