Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam problem z porządkowniem plików na dysku
From: "Adam" <a-z@0-9.pl>
Date: Thu, 8 Oct 2015 11:37:23 +0200
Zapomniałem dodać, że używam nadal Win XP Pro SP3.

Użytkownik "Adam" <a-z@0-9.pl> napisał w wiadomości news:561638cc$0$606$65785112@news.neostrada.pl...
Sytuacja jest następująca:
Są 2 dyski HDD, na każdym z nich jest sporo folderów,
z podfolderami i dużą ilością plików.
Nazwijmy te dyski A i B.
Jak sprawdzić hurtem, nie plik po pliku, że każdy z plików
występujących w pewnych folderach na dysku A znajduje
się również na dysku B, chociaż niekoniecznie w folderze/
podfolderze o takiej samem nazwie?
Innymi słowy, chodzi o sprawdzenie czy przy porządkowaniu
polegającym na skopiowaniu plików z A do B, z innym
rozmieszczeniem ich na B, żaden z kopiowanych plików nie
został zgubiony. Z uwagi na możliwość powtarzania się plików
na A i skopiowaniu ich na B tylko raz, nie wystarczy porównanie
w sumie wielkości plików na A i B.
Docelowo pliki z A mają zostać usunięte.
Da się to zrobić jakoś automatycznie?

Będę wdzięczny za pomoc, bo ręcznie to strasznie żmudna praca,
a muszę to zrobić.

Pozdrawiam
Adam