Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 26 Aug 2015 23:26:18 +0200
Tym bardziej, ze od strony wydajnosci nie dostaje nic ponad to co
oferuje W7 a moge sie spodziewac mniejszych lub wiekszych problemow ze
sterownikami.
Nic to: bede mial chwile - przetestuje W10, juz lezy na dysku.
powiedzcie mi proszę jedną rzecz o win7 i 10. załóżmy taką sytuacje. jest komp, stawiamy nowy system. podłączamy kamerkę do wideorozmów do usb numer1. oczywiście prosi o cd ze sterownikami. dajemy mu sterowniki, instaluje kamera działa. po paru dniach (i paru włączeniach i wyłączeniach) kamerka została odłączona i podłączona do usb numer2. WinXP odkryje nowe urządzenie, zacznie szukać sterowników, 10-20 kliknięć tak/dalej i możemy kamery używać. Czy W7 W10 wnoszą w tej kwestii coś nowego? (Czyli po zainstalowaniu urządzenia mogę dowolnie przełączać porty usb i "odpala od strzału" ?)

ToMasz