Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 27 Aug 2015 20:10:46 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.dca17df8e88c9952.84011@zax.pl">news:mn.dca17df8e88c9952.84011@zax.pl...
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie ACMM-033
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości
Zeby nie bylo tak pieknie:
http://www.dobreprogramy.pl/Nie-ma-ucieczki-przed-okiem-Microsoftu-firma-rozszerza-telemetrie-w-Windows-7-i-8.1,News,65931.html

[...]
wiem (teoretycznie, to fakt), co i jak mi się z netem kontaktuje...
nawet zrobiłem znaną sztuczkę w Rejestrze i jakby żwawiej pomykał.

Zaciekawiłes mnie - możesz rozwinąć?

Ach, trochę nieściśle się wyraziłem...
Zrobiłem ze swojego Xp "Embedded". Wciągnęło jego poprawki, tych zwykłych nie chciało. Po restarcie zarówno przeglądarka, jak i system, znacząco zyskały na szybkości reakcji, także nieco sympatyczniej wygląda sprawa przy dużym zajęciu pamięci, choć już nie tak widowiskowo (Możliwe, że się jedynie zasugerowałem, ale wrażeniu nie mogę się oprzeć). Na tyle, że poprawki te zostaną tak długo, jak się da. Spróbuję jeszcze, jak to będzie, położyć nowy XP i uczynić go Embedded przed zaciągnięciem kontrolki WU. Oczywiście, pewne problemy zostały, ale one chyba niewiele zależą od systemu.
Żeby nie szukać w guglu - podam tu, co zrobić.
Klucz to HKLM\SYSTEM\WPA\PosReady, wartość dword o nazwie "Installed" i parametrze 1. Jeśli nie ma (u mnie nie było) - utworzyć. Restart, wciągnięcie poprawek z WU - i już. U mnie kilku zwykłych nie wciągnęło, ale wszystkie posready weszły i śmigają. Aha, nie kombinować z MTU i buforem, kiedyś przewaliłem kupę prób i fabryczne ustawienia hulały najszybciej i najstabilniej.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205