Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 27 Aug 2015 16:33:57 +0200

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:55dee711$0$8369$65785112@news.neostrada.pl...
Zeby nie bylo tak pieknie:
http://www.dobreprogramy.pl/Nie-ma-ucieczki-przed-okiem-Microsoftu-firma-rozszerza-telemetrie-w-Windows-7-i-8.1,News,65931.html

Mnie XP sprawuje się wystarczająco dobrze. Wirusów nie mam, Pasjans mi nie zarzyna maszyny, wiem (teoretycznie, to fakt), co i jak mi się z netem kontaktuje... nawet zrobiłem znaną sztuczkę w Rejestrze i jakby żwawiej pomykał. Zresztą, urządzenia, na które jedyne sterowniki były tylko pod Szklarenkę, odpadły, to i nie ma większych przeszkód migrować na Pingwina. Gentoo wygląda zachęcająco dla mnie, tylko Flash Player coś się stawia i jakoś głos mu zanikł (Gentoo)... ale to we wszystkich Linuxach ten flasz, a nawet w Solarisie, jakie ostatnio spróbowałem (w sumie nic dziwnego, rozwój zatrzymał się na wersji 11...). Albo Wifi nie widzi... Więc XP zostaje mi jedyną chyba sensowną alternatywą na najbliższy czas, który poświęcę pewnie na rozważenie ZA i PRZECIW...? Niby jest Ubuntu, przyjaźniejszy niż ten drugi, ale cuś mu się zandruciało za mocno... A jak klapnę bardziej mi w obsłudze odpowiadającą wcześniejszą wersję, to mi płacze o distro upgrade... Gdybym miał stery odpowiednie (głównie USB i frameworki...), to bym NT4 pogonił na tym lapie. Jestem w stanie zapewnić sobie wystarczająco bezpieczeństwa. Ale nawet do W2k nie wiem, czy bym skompletował stery i programy, potrzebne mi do działania na tej maszynie.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205