Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Wed, 26 Aug 2015 21:30:14 +0200

Nie mam za dużego doświadczenia z Apple-owymi produktami i pewnie jest
tak jak mówisz. Zdaje się ze oni stosują strategie poprawiania przez
nowsze wersje systemu czyli nie zbyt często.
M$ moim zdaniem słusznie przyjął strategię aktualizacji(i dodatkowych
fjuczerów) w zasadzie online, ale cena tego jest silne sprzęgniecie
klientów z serwerami M$-a.
Z tym że jak komuś zależy to zawsze może sparaliżować owo
sprzęgnięcie(poczynając od odłączenia się od sieci, po bardziej subtelne
techniki).
Coś za coś: wygoda i bezpieczeństwo albo wolność, klasyczny dylemat.

miab

Oczywiscie po instalacji W10 zrobie to co sie da po swojemu, łącznie z zainstalowaniem tej lub podobnej aplikacji:
http://antyweb.pl/kompromis-miedzy-prywatnoscia-a-wygoda-w-windows-10-jest-mozliwy-dzieki-tej-aplikacji/

Nie jestem zbyt optymistycznie nastawiony do W10 bo nie oferuje mi niczego, czego brakowalo by mi do tej pory w W7. Jedyny bonus dla mnie to DX12, ktory obecne jest jedynie teoretycznym bonusem poniewaz nie ma gier, ktore korzystaja z tych bibliotek. Oczywiscie DX12 jak i pozostale elementy w duzej mierze mogly byc dodane do W7 i W8 jako update'a ale MS postanowil zrobic to po swojemu - ich prawo. Osobiscie mi sie to w kilku punktach nie podoba. Tym bardziej, ze od strony wydajnosci nie dostaje nic ponad to co oferuje W7 a moge sie spodziewac mniejszych lub wiekszych problemow ze sterownikami.
Nic to: bede mial chwile - przetestuje W10, juz lezy na dysku.