Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Tue, 25 Aug 2015 01:07:19 +0200
pueblo in news:55db8f9d$0$8366$65785112@news.neostrada.pl
[...............]
Partycje na siebie zachodziły, więc kwestia wyrównania
(aligment)już była bez znaczenia.

ano.

czy owczesna awaria mogla byc spowodowana brakiem podzielnosci przez
"8", a tym samym - czy mozliwa jest z tego powodu awaria przyszła?
A...nie wiem :)

przeto wobec braku gwarancji - warto walczyc o wyrownanie. Pod warunkiem,ze
bez likwidacji systemu...

Zawsze mi się wydawało, że
każdy porządny program prawidłowo założy partycje(bez takich kwiatków
j.w.), a jak dysk jest AF to będzie też wiedział jak to ma być(na pewno
każdy windows powyżej XP sobie z tym radzi)

widac,że xp + partycjonowanie z cd instalacyjnej = wiadomo co.

Wydaje mi się, że
wyrównanie (aligment)dotyczy tylko dysków AF z fizycznym sektorem
4KB.
btw:
tutaj  http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2404906.html  ktos  na
samej gorze pisze o sprawdzeniu, czy hdd jest AF;  zrobilem to
polecenie i wynik taki ->  http://i.imgur.com/Xn4DNtM.png
Czy wiec mam dysk AF? chyba tak.
ale to tak nawiasowo jeno.
U mnie jest dodatkowo pozycja bajtów na sektor fizyczny.

u mnie za chiny nie chce tej pozycji pokazac.