Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 24 Aug 2015 20:05:59 GMT
Witaj 1634Racine, 24 sie 2015 w
news:55db754d$1$27518$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Olaf Frikiov Skiorvensen in
> tfqetapga3ck2mg7sfsmm7a5hest8ehrqd@4ax.com">news:tfqetapga3ck2mg7sfsmm7a5hest8ehrqd@4ax.com
> [........................]
>
> dzieki za wyjasnienie + link, wgryzam sie.
>
> Poki co, tak to wyglada teraz: sa trzy partycje, a LBA ich poczatkow
> jako zywo *nie* dziela sie przez 8
> *DMDE* -->      http://i.imgur.com/7ttoUad.png
> *TestDisk* -->  http://i.imgur.com/U9tXdRh.png
> A wiec: czy teraz cos "zachodzi"  na cos?   ( bo gdy kiedys byla
> wspomniana przeze mnie  awaria, to ewidentnie partycje zachodzily na
> siebie: http://i.imgur.com/FBufpNO.png)

To co masz na ostatnim obrazku, to jakaś kaszana. Wydaje mi się, że
wyrównanie (aligment)dotyczy tylko dysków AF z fizycznym sektorem 4KB.
Chyba nie ma jednostki alokacji plików mniejszej niż 512b więc w
przypadku fizycznych sektórów 512b trudno jest nie wyrównać partycji. Tak
to rozumiem.
Właśnie przerabiałem przeniesienie systemu na dysk AF i okzało się, że
powstał spory problem w systemie i to nie z powodu niewyrównania
partycji.