Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 24 Aug 2015 21:41:49 GMT
Witaj 1634Racine, 24 sie 2015 w
news:55db83b0$0$8377$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> pueblo in news:55db7927$0$4773$65785112@news.neostrada.pl
>
> oczywiscie zrozumiales :) ze ów ostatni obrazek dotyczy wylacznie
> *przeszlosci* , a stan *dzisiejszy* jest tylko na dwoch pierwszych
> obrazkach?
> ostatni obrazek podalem jeno jako przyklad, że testdisk ewidentnie
> pokazywal wowczas nachodzenie partycji na siebie, czego dzisiaj nie
> pokazuje;

Tak zrozumiałem. Chciałem tylko podkreślić, że w mojej opinii to nie
złamanie, tylko rak i potrzebny jest inny lekarz - nie ten od
wyrównywania. Partycje na siebie zachodziły, więc kwestia wyrównania
(aligment)już była bez znaczenia.

>     i dopytuje:
> czy skoro LBA takze i dzisiaj nie sa podzielne przez wspomnianą
> "ósemke", to czy "nachodza" na siebie w sposob mniej doslowny niz na
> obrazku z przeszlosci i tym samym - zaniza sie wydajnosc hdd (o czym
> pisal w watku Olaf F.).
>      Dalej:
> czy owczesna awaria mogla byc spowodowana brakiem podzielnosci przez
> "8", a tym samym - czy mozliwa jest z tego powodu awaria przyszła?

A...nie wiem :) To już nie do mnie pytania. Zawsze mi się wydawało, że
każdy porządny program prawidłowo założy partycje(bez takich kwiatków
j.w.), a jak dysk jest AF to będzie też wiedział jak to ma być(na pewno
każdy windows powyżej XP sobie z tym radzi)

> btw:
> tutaj  http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2404906.html  ktos  na
> samej gorze pisze o sprawdzeniu, czy hdd jest AF;  zrobilem to
> polecenie i wynik taki ->  http://i.imgur.com/Xn4DNtM.png
> Czy wiec mam dysk AF? chyba tak.
> ale to tak nawiasowo jeno.

U mnie jest dodatkowo pozycja bajtów na sektor fizyczny.