Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] wyrownywanie partycji
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 21 Aug 2015 21:09:21 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 21 Aug 2015 19:04:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość <55d75a2b$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
 od "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>  :
>o co chodzi w "wyrownaniu partycji"? sprawa geometrii calego dysku? czy moze
>ktos podac jakis wartosciowy link w tej sprawie,zeby zrozumiec od podstaw?
>
> w sieci duzo chaotycznosci o tym znalazlem, a usiluje to załapac,  bowiem
>mialem jakis czas temu duza awarie i to bylo zwiazane -
>najprawdopodobniej... - z geometria dysku, skonczylo sie na formacie partcji
>z systemem; przeto warto moze zadbac o wlasciwą geometrie chocby teraz
>(jesli wyrownanie w ogole konieczne - *jak* *to* *stwierdzic* ? - i jesli
>mozliwe jest w sytuacji: partycja z dzialajacym xp, partycja instalacyjna
> [...]

Zapomniałem o linku, w którym jest to ładnie wyjaśnione:
https://www.thomas-krenn.com/en/wiki/Partition_Alignment
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."