Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 6 Aug 2015 16:11:00 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą animka
naskrobał(a):

> Zainstaluj jeszcze raz.
A czytałaś że nie mogę uruchomić intalatora bo się wykrzacza z komunikatem
błąd 1016 czy kjakoś tak? A instalowana wersją ze sklepu M$ wcale się nie
uruchamia i tyle ją widzieć.

> Kliknij na ikonę sieciową na pasku zadań prawym klawiszem myszy (Otwórz
> centrum sieci i udostępnienia) i zobacz o jakie połączenie chodzi. Może
> to telefon, lub sieć bluetooth.
> Wyłącz co niepotrzebne, a zostaw to połączenie jakiego używasz.
Widziałeś kiedys wirtualny komputer w działaniu? To tak jakby cały
kompletny sprzęt był wirtualizowany w komputerze hoście i nie ma możliwości
fizycznego wyciągnięcia kabelka z karty sieciowej.

--
...:::WISKOLER:::...
Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed