Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win 10 i nie działające programy
From: Chocobo <bozupabylazaslona@poczta.fm>
Date: Fri, 07 Aug 2015 13:21:43 +0200
W dniu 06.08.2015 o 11:37, Piotr B. (pb2004) pisze:

Z ciekawości. W jaki sposób był instalowany ten grub? W MBR czy VBR
partycji Linuksa? Jeśli w MBR, która partycja była ustawiona jako
aktywna? Partycja z bootloaderem Windowsa, Linuksem czy jeszcze inaczej?

O panie... Żebym to ja pamiętał. Ogólnie wpierw był instalowany Windows, na wolnym miejscu z tyłu dysku poszedł Mint, dałem mu samemu zrobić sobie partycje. W grubie chyba potem musiałem tylko edytować kolejność systemów. Efekt był taki, ze Pokazywał się grub domyślnie Windows i potem już się ładował windows bez windowsowego kafelkowego wyboru.

marcin