Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Plik nie do usunięcia?
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 04 Aug 2015 01:25:58 +0200
W dniu 2015-08-01 14:38,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą GLaF
naskrobał(a):

Czasem wystarczy restart systemu.
W tym wypadku tych restatrtów to już setki jeśli nie wiecej były.
Jak nie pomoże to skanowanie dysku (tylko
błędy logiczne).
Skanowanie chkdsk niczego nie pokazało.
A jak to nic nie da, to "Unlocker".
I tego mi własnie brakowało, jak to pamięć zawodną jest.
Zobaczymy czy ten program da radę tym razem.

Najpierw wejdż we właściwości tego pliku i spraw jakie masz oprawnienia, bo może czegoś brakuje, a unlocker może tego nie skasować. Ja z kolei głowiłam się dlaczego mam goły pulpit albo na pulpicie tylko kafelki z Ekranu startowego. Teraz muszę wejść najpierw w tryb tabletu, żeby mi się ikony jak na dawnym pulpicie pokazały. To menu start można zmniejszyć to wtedy można pulpit dojrzeć i potem już łatwo dostać się do normalnego pulpitu z ikonami.

--
animka