Re: [WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 2 Jun 2015 22:38:57 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:556e04f8$0$27512$65785112@news.neostrada.pl...
Nie jestem przeciwko linuxowi - raczej za. Ale nie lubię jak ktoś proponuje łatwiznę. Pomęczy się trochę, trochę nauczy i zapamięta do końca życia. Bo inaczej człowiek jest g. wart.

Czasem taki odkrywa się rzeczy, których istnieniu różne media niemal jawnie zaprzeczają. Długi czas pisywano, że może byc tylko jedna partycja primary, a ja długi czas miałem ich na dysku więcej. I proszę, teraz u wielu jest więcej, niż jedna P. Tak sobie załatwiałem różne systemy do prób, wystarczyło zmieniać znacznik aktywności partycji - i to już za starego DOSa. Mało kto wie, że nawet dos 6.0 umie pracować z "clusterami" o wielkości 64 kB, nie umie tylko wystartować z takiej partycji, wywalają się też niektóre narzędzia. Ale wystarczy odpalić z dyskietki i przekierować dalszy ruch do właściwej partycji, by nacieszyć się Win98 na takiej partycji. Prawie w mały palec weszło m rozeznanie partycji FAT w sytuacji, gdy niemal przez miesiąc od powrotu z pracy do po północy, ręcznie klepałem ciągi w zamazanych tablicach FAT, po ataku badziewia.
Ale powiedzmy, nie każdemu jewst to dane...

896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)