Re: [WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 03 Jun 2015 00:00:24 +0200
Jeśli mydło nie pomaga, użyj proszku.

sterowniki - 100% są
update... niby nie, ale usługi działały na xphome, nigdy nie updatowany. no... może wieki temu do sp2

na linuksie - niema problemu. to znaczy problem jest, i to duży, ale są metody, które pomagają go rozwiązać. zawsze jest jakiś błąd, można poczytać w terminalu.

W Windowsie - jak już pisałem - jak kombinowałem ze sterownikami grafiki - wypluł się o dmr. Spoko- rozumiem. potem chciał najnowszego flasha, potem silvrerlighta.
potem nie działa, ale.... niema komunikatu co go boli
nie zapodam linku, bo materiały które są na ipla.pl bez logowania - działają. nie działa tylko TV, ale aby nawet spróbować ją odtwarzać, trzeba się zalogować ( usługa płatna) Flash - śmiga na YT, silwer.... na stronie testowej też, ipla - strumień live tv - nie.

ToMasz