[WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] 51lite - nie działa silverlight na ipli
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 31 May 2015 23:51:30 +0200
witam
mam legalnego windowsaXP, ale na bardzo starym kompie. Ktoś poradził aby zainstalować wersje 51lite - będzie szybciej. (taki winxp w wersji mini, 170mega, ale dzięki temu szybki) Zdziwiłem się jak dziarsko ta wersja śmiga na starym kompie, ale niestety nie działa mi telewizja ipla. Oczywiście sterowniki do wszystkiego poinstalowane, dokładnie tak samo jak oryginalnym windowsie, hardware bez zmian. test silverighta na stronie testowej działa ( takie seledynowe kuleczki) natomiast ipla TV mieli, mieli, wyskakuje informacja o tym że słaby transfer więc próbuje obniżyć jakość - i tak już stoi do końca świata. (żadnych komunikatów i błędów) Pomoc ipli twierdzi że unich wszystko działa i mam sobie kupić nowy komputer. A ja niechce, ten staruszek ma działać jako odtwarzacz ipli. tyle że błąd jest softwarowy, po mojej stronie, bo na starym XP działało... Co i jak mogę sprawdzić, czego jeszcze równolegle do silverighta (i flasha) może wymagać ipla? Ipla konkretnie bo jak już pisałem testowe kuleczki silverighta działają...
ToMasz