Re: [WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 3 Jun 2015 20:27:19 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
...:::WISKOLER:::... naskrobał(a):

> Niestety nie, pomyślę o tym.
Na inny kabelku efekt taki sam.
> Hm, myslące kable? Gdyby to był iphone to bym cos takiego podejrzewał, ale
> w SamsungU. No może ida z postepem i nowoczesnością. Kup nowy kabel za
> "tylko 99€" - przesyłka do domu gratis :)
> A tak na powaznie to sprawdze jeszcze na kablu od ładowarki sieciowej jak
> to wygląda.
Żeby nie było ze sam nie główkuję co może być przyczyną i co można z tym
fantem zrobić.
Zaciągnąłem najnowsze oprogramowanie tabletu czyli KIES3 i zainstalowałem.
Bydle nie chciało się połączyć wypisując za każdym razem że ten typ
połączenia nie jest obsługiwany i powinienem przestawić urządzenie (tablet)
w tryb multimedialny (a tka był ustawiony).
Wobec tego kazałem mu (była taka opcja w menu KIES3) zainstalowac ponownie
sterowniki do tabletu, zaciągnął sobie sam, zainstalował i wszystko wróciło
do normy. Mam swoje menu i widzę tablet w katalogach windowsa.

--
...::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -