[WINNT] Windows 10 jednak za darmo

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 jednak za darmo
From: GAD Zombie <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Date: Mon, 01 Jun 2015 22:10:12 +0200
Potwierdziły się pogłoski, które słyszałem kiedyś, że Win10 będzie za darmo dla użytkowników od Win7 w górę. Może to nie nowość dla niektórych tutaj, ale ja upewniłem się dopiero dziś, gdy Windows sam mnie o tym poinformował. Podobno Win10 będzie można przez rok pobrać za darmo. Czy ktoś wie co będzie po tym roku? Załóżmy, że zainstaluję, ale za rok, dwa, będę chciał przeinstalować. Czy będzie to nadal darmowe czy każą sobie już zapłacić? No chyba, że pobraną instalkę Win10 będzie można sobie wypalić na DVD czy coś. Ponoć ma zajmować ok. 3GB.

--
Gad Zombie
http://gad.art.pl/  http://classic-games.pl/