Re: [WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Samsung Galaxy tab4 i windows
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 01 Jun 2015 23:55:06 +0200
W dniu 2015-06-01 o 21:03,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Witam, pisałem na grupę dotyczącą GSM ale tam mi nikt nie odpowiedział.
Może tu znajdzie się magik znający rozwiązanie.

Mam mały problemik.
Samsung Galaxy Tab 4.
Do tej pory po podłączeniu kabelka z microusb do portu na windowsie
wyskakiwało mi okienko z zapytaniem co chciałbym zrobić. Zazwyczaj klikałem
że nic i okienko się zamykało, miałem natomiast dostęp zarówno do pamięci
urządzenia jak i karty poprzez katalogi w windowsie.
Od kilku dni nie wyskakuje mi takie okienko.
Żeby naprawić przestawiłem w tablecie z MTP (Urządzenie multimedialne) na
PTP (Aparat). Zmieniło sie tylko to że teraz otwiera się tablet ale nie
widzę plików jakie mam na karcie, zdjęcia owszem widać.
Po ponownym przestawieniu na MTP nic sie nie dzieje. Słychać tylko dźwięk
podłączanego urządzenia w windowsie.
Jak przywrócić standardowe akcje po podłączeni tabletu do windowsa?

W panelu sterowania>zmień ustawienia funkcji autoodtwarzania mam ustawione
wszystkie pola dotyczące tego tabletu by otwierał urządzenie aby wyświetlić
pliki.

Chyba Ci nie pomogę, ale zadam pytania pomocnicze.

Jaki system ma Tab 4? Nie znam go.
Czy nie nastąpił upgrade systemu w międzyczasie?
Pytam dlatego, że już kilka osób zgłaszało mi, że np. Sams. Galaxy S5 działa "inaczej", a w międzyczasie (marzec? kwiecień?) była aktualizacja z 4.x do 5.0 Niektóre z tych osób zarzekały się na wszystkie świętości, że one nic nie puszczały - a przecież aktualizacja Androida musi być dwukrotnie potwierdzona.
Android 5 inaczej obsługuje (a w zasadzie częściowo blokuje) kartę SD.

Czy sprawdzałeś transmisję na innym przewodzie?
Mam już kilka kabli, które tylko umieją ładować. W tym jeden oryg. z Galaxy S5 - po wyjęciu z pudełka nie żył. Niektóre kable umiały transmitować, ale zapomniały, jak to się robi ;) Windows wtedy potrafi bardzo różnie się zachowywać.

--
Pozdrawiam.

Adam