Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Fri, 22 May 2015 14:39:15 +0200
Co bardzo mnie dziwi, to fakt, że przytrafiło się to na 2 komputerach,
z których ja korzystam, Sporo moich znajomych używa FF i nic takiego
u nich się nie dzieje. Przypadek? Chyba nie. Czego zatem unikać?

Chciałem dodać, że chodziło mi o to czego jeszcze unikać poza
korzystaniem z wszelkiej maści asystentów ściągania. Tego unikam
od zawsze i nie przypominam sobie bym korzystał z czegoś takiego
na którymś z komputerów, na których mam dyskutowane kłopoty.
Ponadto, w moim przypadku, przynajmniej na razie, problem dotyczy
tylko FF, natomiast nie pojawił się "jeszcze" (odpukać) na Chrome.

Pozdrawiam
Antek