Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Fri, 22 May 2015 17:22:57 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Antek
naskrobał(a):

> Chciałem dodać, że chodziło mi o to czego jeszcze unikać poza
> korzystaniem z wszelkiej maści asystentów ściągania. Tego unikam
> od zawsze i nie przypominam sobie bym korzystał z czegoś takiego
> na którymś z komputerów, na których mam dyskutowane kłopoty.
> Ponadto, w moim przypadku, przynajmniej na razie, problem dotyczy
> tylko FF, natomiast nie pojawił się "jeszcze" (odpukać) na Chrome.

Ściągnij i zainstaluj sobie ten programik:
http://unchecky.com/
Potrafi odznaczyc w trakcie instalacji oprogramowania niechciane składniki.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie