Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z przegłądarkami internetowymi
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Fri, 22 May 2015 19:51:28 +0200
Ściągnij i zainstaluj sobie ten programik:
http://unchecky.com/
Potrafi odznaczyc w trakcie instalacji oprogramowania
niechciane składniki.

Na komputerze, na którym nie zainstalowałem Chrome,
rozważam zainstalowanie systemu operacyjnego od nowa.
Taką decyzję rozważałem już przed pojawieniem się
kłopotów z FF, a one jeszcze utwierdziły mnie w tej decyzji.
Nadal nie jestem w stanie ściągać filmików z Chrome,
a pozbawienie się tej możliwości na obu używanych
przeze mnie komputerach jest trudne do zaakceptowania.
Dziękuję Ci za podanie adresu do programu unchecky.
Muszę dokładnie się z nim zapoznać, bo chciałbym
podczas ponownej instalacji systemu, a potem aplikacji
(w tym FF) korzystać już z dobrodziejstw tego programu.
Martwi mnie natomiast to, że nie wiem co spowodowało
problemy z FF, co oznacza, że nie wiem jak uniknąć
powtórzenia się takiej sytuacji. Z asystenta ściągania
z sieci nie korzystałem, więc to nie może być przyczyną.
Mam nadzieję, że właśnie program unchecky mnie przed
tym uchroni.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Antek