[WINNT] HDD 6TB [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] HDD 6TB [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Fri, 22 May 2015 02:13:50 -0400
mam dysk jak w temacie i starszy komp della.
dysk dało się sformatować jako GPT, ale potem sa z nim problemy. system raz widzi partycje, raz mówi, ze dysk trzeba sformatować, raz widzi partycje jako RAW. podłączałem do kilku obudów zewnętrznych po eSATA, po USB (dyski 3TB chodzą w nich poprawnie). jest po prostu rożnie. najlepiej zachowuje się na jakiejś chińskiej stacji dokującej, ale potem podczas kopiowania po jakimś czasie kopiowanie staje i np. Total Commander się wiesza. próbowałem tez podłączać dysk po eSATA do kontrolera eSATA na PCI, bo przypomniało mi się, ze ten który był na płycie głównej miał problem nawet z dyskiem 3TB. czy ktoś mógłby doradzić, co z tym fantem zrobić żeby ten dysk był w pełni czytelny pod windows7x64? jak sformatować? może hardware się nie wyrabia? z góry dzięki za porady i wskazówki. <rs>.