Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows nie widzi konkretnej sieci
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Feb 2015 22:15:53 GMT
Witaj pueblo, 09 lut 2015 w
news:54d8aac1$0$6811$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> SSID sieci - może coś nazwą nie tak? Ale to jak laptop wróci. Może
> coś w zaawansowanych ustawieniach karty?

Rozwiązane. Raczej. Przeglądałem ustawienia routera, ustawienia
zaawansowane karty w windows - dość bezmyślnie, bo się na tym nie znam. I
w pewnym momencie skojarzyłem wyrażenie Kanał (ETSI) w routerze(wybór
kanału) z jakimś ustawieniem karty. Karta ma opcję Channel plan, gdzie
jedną do wyboru jest m.in. ETSI - a było ustawione coś innego. Po
włączeniu na ETSI z miejsca zobaczył naszą sieć.
Czyli to nie sterowniki, aż tak dziwnie nie mogły być skopane. Ci którzy
stawiali na kanały mieli w zasadzie rację